Hängig

I slutet på jobbet igår började jag känna mig hängig. Helt seg i skallen och orkade inte riktigt hänga med i allt hon sa. På kvällen mådde jag fortfarande inte bra.
På natten runt 02 slog det till. Då blev det värre och det slutade med att jag somnade sittandes.

Idag vaknade jag sittandes av alarmet. Mådde fortfarande inte bra men åkte till jobbet ändå.
Så nu sitter jag här i receptionen och lider lite. Ska ta det lugnt på jobbet. Men blir det värre under dagen måste jag mig gå hem men då ska det bli extremt mycket värre i så fall.
Jobbar som vanligt till 17 idag och ikväll kommer min kusin, hans fru och deras dotter till oss och äter middag. Så det ser jag fram emot! Dem åker hem till Danmark imorgon så det gäller att passa på att umgås.

Nåja, dags att återgå till arbetet. Hoppas dagen flyger iväg så jag kan åka hem och vila mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0