GRATTIS PÅ 3-ÅRS DAGEN BLOGGEN!!!!

WOHO, IDAG FYLLER MIN BLOGG HELA 3 ÅR!!! Kom på det nyligen faktiskt haha!! Helt otroligt att jag har haft den här bloggen i hela 3 år. Har bloggat längre än 3 år, har bytt bloggar lite hit och dit innan.
 
31 mars 2010 startade jag den här bloggen. Har inte kollat tillbaka än på det jag har skrivit under dessa 3 år. Ska vänta med att kolla tillbaka ett par år till.
 
SÅ GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄN EN GÅNG BLOGGEN! Nu tar vi nya tag! Bara den där jäkla grejen till systemkameran kan komma nån gång i livet! Bättre bilder och roligare blogginlägg kommer det att bli då!
 
VI FIRAR BLOGGENS 3-ÅRS DAG MED EN BILD FRÅN FOTOGRAFERINGEN JAG GJORDE I DECEMBER!
 

Kommentarer
Postat av: Leo

Vad vacker du är! :)

2013-04-03 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0