Är det min födelsedag idag?

Har suttit hela kvällen med min kusin och alla andra. En toppenkväll verkligen, ville inte att den skulle ta slut. Imorgon åker dem hem och det känns tråkigt men vi ses ändå snart igen!
 
När vi sitter och snackar vid bordet kläcker pappa ur sig att han har skaffat ett gym till mig!! Alltså, ett hemmagym!! Har haft den drömmen länge att ha ett litet gym hemma. Hade först bara tänkt mig ett löpband, medicinboll och resten egna övningar. Men vafan, nu blir det 5 olika maskiner, hantlar i miljoner olika tyngder och ännu mera!! Hel gaaaalet!!
 
Ska skriva mer utförligt vilka maskiner det är osv imorgon. För nu blir det bums i säng! Jobb imorgon om jag inte blir värre. Imorgon är det även BOTOXDAAAAAAG!! = Bara botoxpatienter, fyfan vad kul säger jag bara! NU sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0