Äntligen hemma

Nu är jag hemkommen äntligen. Har varit en väldigt intressant första-dag på jobbet. Varit med och assisterat på två olika behandlingar. Ena patienten var så himla gullig och rolig så han gjorde hela min dag. Och personalen är ju bara för härliga. Har även suttit i receptionen och redan efter första dagen kan jag deras system, hur man bokar in nya patienter, betalning för olika behandlingar osv. Suttit själv i läkarrummet och knapprat på datorn. Känner mig riktigt duktig.
 
Nåja, stress från jobbet blev det. Mamma var så snäll att hon hämtade upp mig på stationen så åkte vi och käkade innan hon skjutsade mig till Amadeus. Lika roligt varje gång, han var tröttis idag så det blev mys i soffan till film och så åt vi ost och chokladpudding. Haha, bra kombination..!
 
Nu är jag hemkommen, har nyss gjort klart matlådan inför imorgon så det är superskönt. Pastasallad med tonfisk, längtar redan till lunchen imorgon.
 
Nu blir det att kolla på film med te och en apelsin, innan det är dags att sova igen.
 
 
Min lilla tröttis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0