Ännu ett jobb

Idag har jag flänkt runt och gjort alla möjliga saker. Började med att avboka mitt läkarbesök av min hand. Den har blivit bättre, det svider inte längre eller sticks men rodnaden sitter kvar men den har minskat väldigt mycket. Smörjer handen varje dag med en superbra kräm. Så känner inte att jag behöver kolla upp handen nu när den ser så pass bra ut.
Har även varit på ett kort möte sen har jag ringt minst 8 olika samtal och nummer. Fick ju aldrig tag på personen jag ville ha tag på så fick ringa runt till alla möjliga ställen. Tur nog hittade jag rätt till slut.
 
Angående nytt jobb. Amadeus mamma har rekommenderat mig till en annan hon känner som behöver barnpassning så jag har varit hos den familjen ikväll och fått se hur de bor, träffat deras två småkillar och lite annat. Så nu blir det även att jag kommer jobba hos dem lite när det behövs. Ska dit på lördag och passa killarna i 3-4 timmar, hoppas allt kommer gå bra. Men det tror jag, har ju barnasinnet kvar i mig så det lär bli lekar för fulla muggar.
 
På onsdag ska jag även passa Amadeus! Bara en vecka sen jag träffade honom och nu är det redan dags igen, såååå kuuul! Har ju inte börjat jobba än på hälsokliniken så just nu är det inga problem med att passa Amadeus eller den nya familjen. Hoppas på att mina tider kommer pricka in så jag kan passa barnen när det behövs.
 
Men nu ska jag fixa allt inför sängen sen sova tror jag, är trött men om jag känner mig rätt så kommer det bli att kolla på film en stund innan jag somnar. Eller så löser jag lite korsord istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0