Sveriges nationaldag!

Det har hänt så mycket i veckan som jag ska berätta om men det får bli när jag har mer tid. 
 
Idag är det Sveriges nationaldag och hitills har den här dagen varit superbra. Mamma kom in imorse och sa dem ska åka ut med båten. Men jag stannade hemma eftersom att jag brände mig sist vi var ute och det har inte hunnit lägga sig 100% än. Så bäst att hålla sig borta från solen tills det har lugnat ner sig, har i alla fall inte börjat flagna än!
 
Men men, Olli är på väg till mig. Vi ska brumma med moppen till täby för att köpa studentpresent till Leo. Vi ska på hans studentmottagning imorgon så hoppas på att vi hittar det vi söker. 
Annars har jag haft en skön dag hitills med Jesper. Vi tog en promenad och köpte en god lunch. Så nu ligger man mätt och belåten i sängen och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0