Måndag

Idag har jag varit flitig. 
Gjorde en god tonfisksallad till lunch idag. Sen städade jag i köket och damsög huset. Efter det gjorde jag ett ärende jag har skjutit upp i flera månader.. Och slutligen åkte jag till kista för att lämna tillbaka ett plagg. 
 
Ikväll har jag fixat brev som jag ska posta imorgon och nu ligger jag nyduschad i sängen. Ska strax kolla på missade serier innan det är dags att sova. Är som sagt ledig den här veckan så ska vila upp mig, njuta och få massa saker gjorda.
 
Imorgon måste jag till täby för att lämna tillbaka ett plagg och just den affären finns bara i täby så det blir att ta moppen dit om vädret tillåter. Sen ska jag (om jag hinner) storstäda badrummet. Skura golvet, torka av allt och ställa i ordning lite grejer. Tycker det är jättekul att städa, speciellt när man är klar och ser skillnad. Det är kul! Vi får se hur mycket jag hinner imorgon. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0