Helgen

Hoppsan, dålig uppdatering igen. Men har haft så mycket att göra den här veckan eftersom att jag var ledig. Har fått en massa grejer gjorda men har ändå hunnit njuta och sova ut på morgonen. 
 
Helgen då, i fredags blev det utgång med Olli. Vi åkte till stan men på den nattklubben var det helt dött så vi åkte vidare där det var mer fart och fläng. En riktigt bra utgång faktiskt. 
 
I lördags ringde Olli tidigt på morgonen och sa att vi ska iväg till ett badhus och bada. Har inte badat på ett badhus på 8-9 ca. Vi åkte till sydpoolen i södertälje, 100 kr kostade det och när vi kommer in och går till "äventyrssidan" så får vi en chock. Två rutschkanor och en bassäng.. Vi hade gjort allt man kunde på 10 min.. Vi blev riktigt besvikna. Så vi motionssimmade lite, badade i bubbelpoolen och solade utanför innan vi åkte ifrån badet. Vi var klara på någon ynka timme så vi åkte mot skärholmens centrum, hur stort som helst och massor av affärer som jag inte har sett tidigare. Där gick vi i 3 timmar tills vi fick avsluta pågrund av att de skulle stänga. 
Så dagen blev inte så dålig i alla fall, trots besvikelse från badet. 
 
I söndags var jag på Rix fm-festivalen med Olli och Leo. Var inga bra artister märkte vi så istället åkte vi till vapiano och käkade middag. Hade aldrig ätit där tidigare men har hört att det ska vara gott så hade höga förväntningar. Maten var supergod, kul att man får se hur dem lagar maten och vad dem stoppar i. 
Efter middagen var vi tydligen inte klara, vi åkte mot kista och kollade runt lite. Jag hittade nada men både Leo och Olli shoppade grejer. 
SEN åkte vi hem haha.. Förstår inte hur vi orkar hålla igång så som vi gör jämt. Mycket energi har vi i alla fall. 
 
Världen godaste mat i fredags. Wooooook!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0