Helgen

Är så himla trött efter den här helgen. Knappt vilat en sekund. 
 
I fredags var jag med pappa och fyllde båten med grejer. Efter det så blev det stressigt, duscha, klä på sig, tanka bensin och packa väskan på endast 15 min. Men jag hann i alla fall! Passade mina småkusiner. Hämtade dem på dagis, på vägen hem köpte vi pizza till alla och gick hem och myste. Vi kollade på Sune i Grekland som var väldigt rolig faktiskt. Efter det blev det Lets dance mys med massa gott. Den minsta somna i soffan bredvid mig. Föräldrarna kom hem vid 2 tiden så då brummade jag hem med moppen. svinkallt och inte alls bra att köra när man är trött.. Hade passat dem i 10 timmar och ville inte somna ifall lillen skulle vakna och vara ledsen. Så jag somnade direkt när jag kom hem, helt slut. 
 
I lördas väckte mamma mig och frågade om jag ville med till Ullirksdals slottträdgård. Det är hur mysigt som helst där, proppat med fina blommor och fik. Så det kunde jag inte tacka nej till. Åkte dit med mamma och moma. Även om jag inte är superintresserad av blommor så blir man helt till sig när man är där. Fick en egen rosplanta av moma som hette "rock and roll" sen köpte mamma och jag en björnbärsväxt, björnbär är underbart gott. 
På kvällen kom Olli till mig. Vi umgicks, spelade och drack iskall rose. Efter det blev det utgång. En väldigt lyckad utgång med dans i stora mängder. Trött som en get, kom hem vid 3 och somnade dirr.  
 
 
Kusiner vitaminer 
 
 
 
 
 
 Fika på slottet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0