Dags att fasta igen

Imorgon ska jag till Ersta sjukhus så jag måste fasta. Får varken äta eller dricka imorgon förrän efter kl 1 på dagen. Ska först till fotvården för att kolla till min opererade tå för sista gången. Jag tycker den läker fint men vill också visa den för experterna. Efter det ska jag ta mitt årliga blodprov. Det är därför jag ska fasta, för att se hur resultaten blir på tom mage. Kommer nog bli lite jobbigt eftersom att jag ibland har lågt blodsocker på morgonen, men så länge det inte är för lågt så ska det nog fixa sig. Annars måste jag äta något, så är det bara :) 
 
Efter sjukhusbesöket ska jag ÄTA! Sen promenera runt lite i stan, hundra år sedan jag var och kollade runt i stan.
 
Men nu ska jag äta upp min glass (glass är som godast när man har bränt sig, hela kroppen blir sval för ett tag). Sen ska jag kolla på missade serier. Är supertrött efter den här helgens bravader så det passar att jag är ledig från jobbet imorgon. Får en liten sovmorgon innan jag måste till Ersta. 
 
Målade naglarna i helgen med ett nytt nagellack. Hade bråttom så hann bara måla ett lager, klockrent om man målar två lager. Dessutom så blir naglarna "skrovliga", känns som svagt sandpapper, väldigt festligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0