Brand

Nu är Leos studentpresent inköpt. 
Ikväll kom Olli oh hämtade upp mig så åkte vi till Edsberg och spelade fotboll med Censie, Jossan och Frida. En väldigt bra kväll som slutade på en restaurang med skräpmat. Fick se Censies nya lägenhet, hur fin som helst. 
 
Under dagen när Olli och jag åkte hem från täby så brann det vid Hagby, vi tänkte inte så mycket mer på det. Men närOlli, jag och Jossan skulle hem från sollentuna så luktade det bränt och det var rök som satan på E4:an. Så vi åkte spontant till Hagby och kollade hur det såg ut nu. Och jäklar var mycket rök. Ambulanser och brandbilar var på plats. Så mycket rök att det hade spridit sig till väsby. 
 
Nu är jag hemma och hela vårt hus luktar rök. Har stängt min dörr nu så förhoppningsvis kommer inte röken in till mig. 
 
Men i övrigt har dagen varit bra. Nu ska jag kolla lite smått efter klädsel till imorgon, har två garderober fulla med kläder men har inget att ha på mig haha.. Jättejobbigt.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0