22 juni

Idag vaknade jag vid 10 och jag mår prima! Alltså.. Jag börjar mer och mer tro på att jag inte kan bli bakis hahah!! Det är ju iofs jättebra i så fall! Ingen huvudvärk, inget illamående, inga röda ögon osv. Haha det är ju lite sjukt! 
 
Har varit med mamma i märsta idag och handlat lite mat. Vi gjorde en gryta till middag som jag inte kan stava till.. Något med kött, vin osv som ska koka i ca 2 timmar. Supergott blev det. 
Annars har jag kollat på sommarkrysset och myst med jordgubbar och glass till.
 
För en stund sen ringde jag Olli och hon var riktigt bakis, hon lät förkyld på rösten. Hon blir bakis men inte jag? Haha, det är nått som är konstigt. Hon drack lite mer än mig men inte mycket om man säger så. 
 
Jaja, nu ska jag kolla på film och mysa resten av kvällen. 
 
Bild från midsommar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0