06.00

Då ringer mitt alarm imorgon.. Förstår inte hur jag kommer orka men måste fokusera på detta nu.
Så i två timmar kommer jag hålla på med den här grejen, sen när jag är klar kommer dem att skjutsa mig till stationen så jag hinner med mitt tåg som går 5 min efter att grejen ska vara slut. Då blir det att åka till jobbet, men kommer bara till centralen eftersom att bussarna ska strejka imorgon så jag får ta tunnelbanan en bit sen får jag gå i 25 min till jobbet. Jobba mina timmar, sen gå 25 min till tunnelbanan för att ta mig hem. Vilken dag det kommer vara.. Nåja, får vara glad att tågen går än så länge i alla fall. 
 
Idag ringde mitt jobb för att säga att dem saknar mig och för att dubbelkolla ifall jag kommer imorgon, gulliga! 
Har varit jättetrött idag. Imorse vid 7 tiden satte dem igång att borra på våran tomt. Det lät som om det var 20 stora lastbilar som brummade precis utanför förnstret, skallrande med kedjor och en jäkla massa dunk ljud.. Så jag kunde absolut inte sova. Vi håller på att fixa bergvärme, anledningen till allt oljud. 
 
Har varit så övertrött idag att jag är superpigg nu. Så kan inte sova än.. Ska dricka lite vatten sen tvinga mig själv att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0