Tisdag

Imorse ringde min chef och bekräftade tiderna jag ska jobba i juli månad så nu har jag bättre koll.
Idag har jag varit i stinsen två gånger. Åkte först dit på dagen för att spontant ha något att göra, sen åkte jag dit med mamma senare på kvällen. Fick faktiskt med mig en supersöt kofta, jeansskjorta och en bikiniöverdel för bara 200 kr. Det var ett riktigt kap! 
 
Imorgon åker min pappa iväg till Norge för att fiska. Annars vet jag inte vad som händer imorgon. Kanske tar en segardag i sängen med en massa filmer, eller så städar jag badrummet som jag har sagt att jag ska göra nu ett tag, men aldrig blivit av eller så hittar jag på något annat.
 
Ska visa mina nya grejer också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0