Tisdag

Det går super med planerna just nu. Pratat med Leo i två timmar igår och en timme idag också, så nu flyter det på bra. På fredag fyller Olli 20 år, då blir det middag med flera stycken och sen kör vi en rejäl utgång på det! Hennes två presenter är redan klara. Den ena får hon på fredagen av mig och den andra på onsdag nästa vecka. 
 
Annars har jag varit iväg med mamma idag. Stinsen blev det, fick med mig en skjorta för 49kr. Ikväll har jag kollar på allsång och ätit räkmacka till middag. På somrarna blir man aldrig hungrig nästan. Sallader och kalla maträtter är det som gäller för mig på sommaren. 
 
Nu ska jag kolla på film och mysa ner mig i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0