Helg

Igår (fredag) var jag med mamma i stinsen på dagen. På kvällen åt jag och Olli middag på stationshuset. Sen åkte vi hem till mig och hade spelkväll med godis och massa gott. Vi spelade monopol hela kvällen, 3 omgångar hann vi med. Trevligt avslut på en fredagskväll. 
 
Idag har jag varit på IKEA med mamma och pappa. Sen åkte mamma och jag till täby och gick runt där. Ikväll har jag myst framför Sommarkrysset. 
Nu kollar jag på "Fast and furious 5" som går på Cmore kanalen. Den är rätt så ny och jag har faktiskt inte sett den. 
 
Imorgon är det söndag och jag ska iväg och jobba. Börjar kl 11 så får en ordentlig sovmorgon, får dessutom skjuts eftersom bussen och tåget inte går ihop på söndagar. 
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0