Härlig morgon

Min morgon har inte varit världens bästa. Har varit skakig halva natten och hela morgonen. Fanns ingen energi till att gå upp och äta något mitt i natten så jag somnade vidare, vilket resulterade i att jag blev ännu skakigare på morgonen. Kunde max ta mig till soffan i köket och äta på en nektarin (det ända ätbara som fanns i närheten). Darrar så mycket att jag sedan somnar i 5 min och när jag vaknar upp har sockret gått upp lite. Så jag tar mig till sängen igen och väntar tills sockret har höjts lite mera. Sen går jag upp och gör en tonfisk och avocado sallad. 
 
Pågrund av detta så är jag helt seg i hela kroppen. Nu efter maten så känns det som om jag kan lägga mig ner och sova i ca 5 timmar. Så trött är jag. Så den här dagen kommer jag bara sega. Ska kolla på missade serier och vila bara. Ingen energi till något annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0