Gårdagen och idag

Igår kom pappa hem från Norge. Halva frysen är full med fisk nu haha. Utöver det glodde jag på en serie i princip hela kvällen. Serien heter LOST och gick på tv för ganska många år sedan. Jag såg den serien men har glömt typ hela så nu börjar med första säsongen. Den är så sjukt spännande, man kan inte slita ögonen ifrån serien. 
 
Idag har det varit en aktiv dag. Vaknade 8 imorse, städade rummet och duschade, sen gick mamma och jag till ett fik och åt frukost där. Mysigt och gott. Sen gick vi vidare och fixade lite saker till mig innan vi gick hem. Därefter så lämnar vi lite saker och sen går vi till väsby centrum och kollar runt lite där. Sen gick vi hem och gick runt i barockparken ett par varv innan vi traskade hemåt och åt lunch. Både mamma och jag hade dåliga skor så hälarna värker rätt bra nu. Efter lunchen blev jag trött efter allt gående med dåliga skor så somnade i en timme. Därefter gjorde jag grejen som jag håller på med. Hela jag blir helt överlycklig när det går så bra, det har aldrig gått så bra som det gick idag. 
Sen åkte Olli och jag till kista. Nu är jag hemma och mina hälar gör så ont. Bara av att sitta i sängen med datorn på magen gör ont i hälarna. Måste bli bättre på att ta bekväma skor. Varför gå med plattskor när man har  3-4 sköna springskor att gå med. Skärpning på den fronten Jossan! 
 
Nu ligger jag i sängen och ska snart bädda ner mig till film och lösa lite korsord, bästa som finns. Köpte en ny tidning idag, om jag vill kan jag lösa ut en hel korsordstidning på en kväll men jag tvingar mig själv att sluta för att spara lite åt dagen efter haha.
 
        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0