EM finalen på Friends arena!

Alltså den här helgen har minst sagt varit fulle rulle från morgon till kväll. Firade Olli i fredags och på lördagen dagen efter skulle vi ta det lugnt. Sa till mamma och pappa att jag skulle vara hemma vid 7 men var jag det? Nej.. kom hem vid 12 istället. Det skulle vara cola för mig på kvällen, men det blev istället alkohol.. Så allt blev tvärtemot vad jag hade sagt... 
 
Så nu är jag megamegatrött.. I både själ och kropp. Vill inte ens veta hur mycket pengar jag har bränt på den här helgen haha... Men bra har den varit! Ska berätta lite mer detaljerat om helgen och Ollis 20-årsdag när jag har mer tid. 
 
Nu ska jag äta frukost och ta det lite lugnt innan jag och Olli ska börja röra oss mot Friends arena och EM finalen mellan Norge och Tykland. Kommer heja på Norge men tror tyskarna tar det ändå. Men det ska bli häftigt, aldrig varit på Friends arena så det ska bli kul! 
Bara att ladda om igen! Sova kan jag göra i ett annat liv haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0