1 Juli

Nu är det redan juli månad, tiden går läkigt fort. Om ett halvår är det julafton igen haha.. Dags att börja planera julklappar? 
 
Idag har jag varit i kista för att lämna tillbaka klänningen jag köpte i fredags. Hittade ett hål i klänningen på insidan och det var den sista i min storlek så det var lite synd. Men deppigheten varade inte länge. Har letat efter en speciell klänning huuuuur lääääänge som helst, kollat i varje butik på i princip alla ställen i stockholm och helt plötsligt när jag är på väg ut från en butik hänger skönheten där mitt framför mina ögon. Den satt som en smäck på också, bara några små ändringar uppe vid banden där den är lite för stor men sen så! Världens gulligaste topp fick också följa med mig hem, är otroligt nöjd med mina köp idag! 
 
Ikväll har jag och mamma fixat lite i mitt rum. Har äntligen fått upp min lexington stjärna och en text ovanför sängen. Ska visa bild på det sen. Otroligt fint blev det! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0