Väsjöbacken imorgon!!

Imorgon är det äntligen dags att inviga skidkläderna får i år!
Imorgon ska jag åka till Väsjöbacken med Leo! Vi båda ska åka snowboard och det är första gången jag ska pröva att åka snowboard! Har ju åkt skidor sen jag var 6 år men aldrig prövat snowboard så nu är det dags för det!
I vanliga fall när jag åker skidor använder jag mössa och skidbrillor men nu blir det att ta med hjälmen också. Lär ju vurpa i princip hela dagen imorgon. Kommer inte ens komma upp i liften haha! Hoppas på att jag inte bryter något bara, ska vara extra försiktig.
 
Så just nu håller jag på att packa. Det blir en heldag ute i skidbacken. Ska upp kl 09.00 imorgon för att göra havregrynsgröt med äppelmos, mackor och mjölk. Att åka snowboard på tom mage är bara att glömma.
 
Köpte en ny korsordstidning idag så ska mysa ner mig under täcket och lösa korsord nu. Längtar tills imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0