Snart helg igen

Veckorna går fortare än nånsin, det var nyss måndag och imorgon är det redan fredag. Men jag klagar inte.
 
För ett par timmar sen så var min helg fri men nu efter ett samtal från Olli så är den fullbokad. Hon skrattade så mycket i telefonen så jag blev lite förvirrad av allt hon sa. Imorgonkväll ska jag träffa Olli och hennes nya tjej sen blir det utgång. Har inte träffat henne än så det ska bli kul. Olli har sagt att min åsikt är väldigt viktig så jag ska verkligen vara på hugget med frågor ;) Nejdå, jag ska vara så snäll så, men första intrycket är viktigt.
 
Men som vanligt imorgon ska jag fredagshandla med mamma.
 
Nu tänkte jag snart gå ut i köket och fixa te och en apelsin, sista apelsinen så måste komma ihåg och köpa fler imorgon! Till det ska jag kolla på missade serier.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0