Ny vecka

 
Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en liten PW till centrum för att komma ut och röra på mig lite. Sen har jag uppdaterat lite filmer på datorn så ikväll blir det filmmys.
 
Blev åter skakig på kvällen. Men det får jag nog räkna med de kommande veckorna. Håller som sagt på att reglera mitt insulin, innan chansade jag bara på vilken dos jag skulle ta men nu när jag sköter diabetesen så är det lite knepigt att hitta vilka doser jag ska ta till varje måltid. Knepigt men snart är det i sin ordning.
 
Haha det som är lite komiskt är att mitt blodsocker ligger mellan 4-6 varje dag. Strålande resultat och man längtar nästan efter att ta blodsocker eftersom det alltid visar så bra. Så idag när jag tog blodsocker innan middagen visade mätaren 6.8 och då tänkte direkt "oj, vad blodsockret var högt". Haha vadå högt!? 6,8 är ett jättebra blodsocker. 10.0 är också ett bra blodsocker. Haha, börjar bli van att ha mellan 4-6 i blodsocker. Ska sluta vara knäpp och tro att 6.8 är ett högt socker haha...
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0