Mina mål under 2013

  • Bättra bilderna i bloggen/använda systemkameran mer. Det blir så mycket bättre bilder med systemisen än med iphonen.
  • Skriva mer om min diabetes i bloggen. Såsom blodsockervärde osv. Vet inte varför jag knappt nämner min diabetes i bloggen. Ska ändra det nu.
  • Äta nyttigare. Nu är det slut att svulla hur som helst, när som helst. Bort med snacks och godis och kolhydrater.
  • Förbättra min diabetes. Har slarvat så mycket med den under 2012 så nu är det skärpning.

Det är några mål jag har under 2013. Sen har jag ett stort mål eller snarare krav som jag måste klara av innan året är slut. Men jag väljer att inte skriva ut det, kommer bli sån press känns det som så jag håller det för mig själv så länge! Jag startar förhoppningsvis redan i januari med det, hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0