Kocken här

Myser i sängen för tillfället. Ska snart gå till köket för att plocka fram lite ingridienser.
Tänkte faktiskt laga middagen idag fast ingen vet om det. Älskar att laga mat! Vet inte varför jag lagar mat så sällan men det ska det bli ändring på.
 
Har funderat länge på vad jag ska laga för mat och har nu kommit fram till att det blir:
Ugnsfalukorv med paprika, lök, ost och tomat i ugn. Till det ska jag göra hemmagjord potatismos och sen tänkte jag göra en sås med soltorkade tomater, cream fresh och kryddor.
 
Hoppas det blir gott. Inte så komplicerat men väldigt gott. Längesedan vi åt ugnsfalukorv. Tänkte först laga korvstroganoff men det var inte så längesen vi åt det och det är så enkelt att göra.
 
I övrigt så kanske det blir två resor, en innan sommaren och en under sommaren. Vore ju helt underbart ifall det blir så.. Aldrig varit utomlands så det är fan på tiden nu haha.
 
Kaoz i min sminklåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0