Jesper är hemma!

Idag kom äntligen min älskade brorsa hem! Har saknat honom så himla mycket! Fick ett rejält lyckorus när han stiger ur bilen och vinkar till mig, springer och öppnar dörren och ger honom världens kram! Jag är ju så nyfiken av mig så när han öppnar resväskan lite fort så ser jag en rosa påse ligga där och då fattar jag direkt!
VICTORIA SECRET! :D Grabben har köpt grejer till mig där! Att han gick in i affären och köpte exakt det jag har velat ha länge utan att ha sagt något! Han vet exakt vad jag vill ha, behöver inte säga något till honom! Fick träningsbyxor, trosor och body lotion från Victoria secret! Och utöver det fick jag ett par byxor från miami!
 
Så idag har jag lyssnat och kollat på alla bilder han har tagit från New york och Miami. Han är så sjukt brun, blir riktigt avis. Sen kom han hem med krokodilkorv haha! Och även en riktig krokodilklo!
 
Moma och farfar kom också på besök, Jeppe har ju varit borta i två veckor nu så alla vill ju se och höra hur allt har gått.
 
 
Är riktigt glad att han är hemma igen. Känns så skönt att allt har gått bra.
 
Så jag har mest umgåtts med brorsan och så handlade jag lite snabbt med mamma. Åt jättegod mat ikväll. Åt massor av kolhydrater för imorgon slutar jag med kolhydrater buhu..
 
Har precis duschat och pratat med Leo i telefon. Och nu ligger jag nerbäddad i sängen med myskläder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0