Jag i framtiden?

Jag älskar skor och kan köpa hur många skor som helst, fast jag redan har tusen par nästan. Jag vet inte hur många skor jag har köpt den här vintern.. Min mamma blir tokig på mig när jag köper så mycket skor haha. Skor och bikinisar är jag riktigt svag för. Varje år när det börjar bli sommar köper jag min MINST en ny bikini. Varje år säger jag "nästa sommar ska jag inte köpa fler". Men det är omöjligt att låta bli. Man har så fina bikinisar men varje år kommer det någon ny som man bara måste ha.
Haha riktigt i-landsproblem.
Men i framtiden kommer det nog se ut såhär hemma hos mig. Stackars människor som ska komma hem till mig, finns inge plats för deras skor haha.. Får spara en liten hylla till gästerna.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0