Hemsk mardröm.

När jag drömmer något hemskt så vaknar jag sällan upp i panik. Jag fortsätter drömma i evigheter istället.
 
Drömmen jag hade i natt var helt sjuk. Drömde att jag var med Olli ute på min tomt, plötsligt ser vi en varg som står på två ben. Den ser oss och springer emot oss, jag tar upp en planka och ä beredd att slå den när den kommer men plankan åker igenom vargen som springer på två ben. Olli försvinner och vargen syftar på mig. Den slår mig och jag skriker och gråter för fullt. Folk ser mig och skriker "hjälp en varg" och springer sedan iväg. Jag ligger på marken och vargen är över mig. Till slut säger jag något helt stört "titta, den där blåa bilen åker iväg med din mat" då går vargen och kollar på bilen och jag springer då in och låser dörren. DÅ dyker Olli upp inomhus hemma hos mig. Vargen kommer tillbaka och drar i handtaget hela tiden. Jag springer upp för trappan och väcker pappa och säger att det är en varg utanför dörren. Pappa sätter sig upp och gnuggar sig i ögonen och somnar om. Jag går ner och då har Olli öppnat dörren. Jag springer och låser dörren och skriker och skäller på Olli som öppnade dörren.
 
Sen vaknar jag ur drömmen för att Olli ringer mig. Vaknar upp skräckslagen och vågar knappt svara. Vågar inte somna om sen utan går upp och gör i ordning frukost.
 
Helt sjuk dröm.. Så knäpp med en varg som går på två ben. Vet inte ens om det var en varg, nått monster var det i alla fall. Inte ofta jag drömmer mardrömmar men när det väl händer är det verkligen läskigt.. Usch! Hoppas på att sova bättre och slippa mardrömmar inatt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0