Helgen

I fredags åkte jag till barkarby med mamma. Letade efter en sak till min systemkamera men den var slutsåld just där men i stan fanns det två stycken kvar så dit ska jag åka. Sen fick jag med mig en neongul tjocktröja på rean och en text till mitt rum. På kvällen gjorde mamma giros igen, åh så gott det var! Kollade sedan på gladiatorerna och Himlen är oskyldigt blå med mamma och pappa.
 
I lördags så hjälpte pappa mig att sätta upp en hylla ovanför min säng sen hängde vi upp min spegel på väggen så nu börjar det äntligen bli ordning på mitt rum. Bara en grej som fattas nu så ska tjata på pappa att han ska fixa det snart! Senare på dagen åkte jag iväg med mormor och mamma till stinsen för att handla. På kvällen åt jag en riktigt god maträtt som mamma gjorde sen myste jag ner mig uppe i soffan och kollade på Sagan om det två tornen. Sjukt bra filmer, kan se dem om och om igen. Sista delen kommer nästa lördag, kommer sitta bänkad framför tvn då haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0