Helgen

I fredags hände inte så mycket. Olli fick förhinder så hon skjöt ut middagen. Myste istället hemma och kollade på gladiatorerna och farmen.
 
I lördags var jag iväg med mamma och mormor på dagen. Vi åt lunch på ett mysigt ställe sen åkte vi till stinsen. På kvällen lagade jag tacos till familjen. Så gott att man kan föräta sig på det!
Vid 10 tiden kom Gurra och Leo hem till mig. Vi hade planerat att gå ut på krogen men sen fick vi reda på att det var rockkväll där och då blev man ju inte så taggad på att gå dit längre.. 100kr inträde + garderob och sen rock hela kvällen. Nja.. Ingen av oss var taggad på att gå dit så vi stannade hemma hos mig istället. Vi spelade kort, ett brädspel sen försökte vi pricka godis i varandras munnar haha. Vi hade jättekul. Drack för första gången en äcklig drink som Leo och Gurra gjorde, den innehöll soja, het chilisås, kanel och vatten, mums..  Vid 2 tiden var vi alla helt slut, grabbarna lägger sig i min säng men efter 2 minuter ringer Leos bror att dem ska gå till stationen för att bli upphämtade haha så det var bara att resa på sig.
Efter att grabbarna hade gått tvättade jag av mig sminket och däckade i sängen på direkten.
 
Idag är det söndag och jag har varit ovanligt trött. Inte gjort något speciellt på dagen. Nu ikväll åt vi på restaurang. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Nu är jag så mätt att jag inte behöver äta på en hel vecka känns det som. Det var otroligt gott alltihopa. Förrätten slog ändå allt på hela kvällen mums!
Har känt mig lite frysig ikväll men det är nog pågrund av att jag är så trött. Så ikväll har jag laddat upp med massa filmer som jag ska mysa till.
 
Imorgon blir det att gå upp i tid och sedan ta mig in till stan, äta lunch där och sedan åka vidare till Ersta på fotvård. Efter fotvården knallar jag nog runt i stan en stund, har ändå inget annat för mig och det var ett bra tag sen jag var i stan.
 
 
 
 
2 minuters vilande i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0