Bra start på "nya" livet

Började dagen med ett perfekt blodsocker på 5,7. Det gjorde dagen så mycket bättre. Åkte sedan till stan för att byta hörlurarna jag köpte för mindre än två veckor sen, högra hörluren har redan pajat. Ska nog hålla mig till dem vita iPhone-hörlurarna, dem håller i alla fall.
Frågade sedan efter saken till systemisen men den var slut..! Killen på media markt i barkarby säger en sak och killen på media markt i stan säger en annan.. Olika priser, olika apparater osv.. Fattar nada. Men dem skulle få in nån sak till nikon nästa vecka så då får jag åka dit igen då. Ska ändå försöka ta bilder med systemisen.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sätta på en film. Det har funkat bra med maten idag. Blodsockret har legat mellan 4-6 hela dagen. Kan man få en bättre start på det "nya" livet?

Mitt blodsocker just nu: 5,8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0