Bilder del 2

Här vurpar Leo
 
 
Höll på att ramla men lyckades hålla mig uppe
 
 
Här svänger jag en snabbis, ett lyckat försök av tusen typ haha..
Tycker att jag ser lite proffsig ut på bilderna fast jag inte är det, speciellt inte på att svänga!
Här halkar Leo på väg till bussen. Det var så himla halt på vägen så plötsligt halkar Leo till och får snowboarden och allt över sig och det var inte en liten smäll heller, han landade rakt på ryggen. Såg ut att göra ont..
Hemkommen
 
 
Helt stelfrusen när jag kommer hem så lånade mammas slippies som hon fick av mig i julklapp för ett år sen. La in dem i mikron i 1 minut. Man blir varm i hela kroppen av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0