Barngympa!

I veckan jobbade jag hos min sötunge igen efter 6 månaders uppehåll. OM jag har saknat honom! Grabben fyller ju snart 4 år! Har jobbat hos honom sen han var 9 månader och i år fyller han hela 4 år. Sjukt hur fort tiden går! Han hade växt så mycket. När jag kom dit hör man hur han springer till dörren och skriker "hon kom, hon kom". Sen ger han mig världens bamsekram.
Grabben hade fått en ipad i julklapp som han var helt galen i. Sen bjöd han mig på muffins och russin. Haha gulle! Han har blivit så stor nu så jag hinner inte natta honom innan hans mamma kommer hem. Så vi lekte för fullt med att göra en cirkus hela kvällen. Riktigt roligt! Träffar honom om en månad först, längtar!
 
Men nu till rubriken. Jag har blivit uppringd om att få testa på att vara ledare på barngympa. Proppat med små pluttar. Det har jag tackat Ja till så vi får se hur det blir framöver. Jobba med barn är det bästa som finns, utöver sjukvården såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0