Årsresume av 2012, del 2

AUGUSTI 2012
 
Sandhamn med mamma och pappa
 
På väg hem från sandhamn.
 
Göteborgresan med Gurra, Oskar och Leo. Bästa på hela året.
 
På väg hem från göteborg. Stannar till för att tanka.
 
Liseberg med Gurra, Oskar och Leo, Uppsvinget
 
 
 Var även på grönalund med Gurra, Oskar och Leo.
 
Vi alla kammade hem storvinster. Oskar tog hem mest priser, men kexchokladen vann jag allt! 9 priser totalt
 
SEPTEMBER 2012
Var på hellströms med Oskar, Leo och Oskar.
 
OKTOBER 2012
Då jag gjorde min operation.
 
Efter operation. Eftersom jag skulle fasta 12 timmar innan operationen så fick jag inte äta eller dricka något på hela dagen, operationen ägde rum klockan 12 på dagen och jag fick först äta kl 4 på eftermiddagen när operationen var över. Jag var sjukt hugrig då!
 
Konstverket efter operationen.
 
 Halloween firades hos Censie. Olli och jag klädde ut oss till Eva och Adam.
 Kollade på Moa Lignell live med Olli.
 
NOVEMBER 2012
 Min kusin, hans tjej och deras dotten kom på besök till Sverige. Jag har verkligen världens sötaste kusindotter!
 
DECEMBER 2012
Avslutar med en bild på Gurra sist han sov hos mig. Har ju redan visat det flesta bilder från december så Gurra får avsluta årsresumen av 2012! Detta var mitt år i lite bilder. Finns 100000 miljon fler bilder från året men detta räcker gott och väl skulle jag tro haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0