Årsresume av 2012, del 1

 
JANUARI 2012
Nyår hos Censie förra året
 
Nyår förra året
 
FEBRUARI 2012
Projektarbete i skolan. Ollis och Puttes projektarbete. HLR-patrullen!
 
Min första drink på Hellströms som 18 åring.
 
 Färgade håret brunt
 
MARS 2012
Min älskade klass studentskiva ägde rum 20 mars! Lukas och jag på bilden. 
 
Stephanie, jag, Ninorta och Olli på vår studentskiva  
 
Hemkommen efter skivan!
 
Olli och jag innan vi drog på Oskar studentskiva. Jag var utklädd till kille och Olli var utklädd till en brat!
 
 
 
Åkte skidor i väsjöbacken med Olli och Leo.
 
Det var första gången Olli åkte skidor nedför. I början kom hon några centimeter men sen så flög hon ner för backen, sjukt duktigt för att vara första gången! 
 
MAJ 2012
Köpte mina studentskor. Jag var sååå nöjd men insåg sedan att jag inte skulle använda skorna. Det är finskor, inte skor man går ut på krogen med. Dyra var dem också så jag lämnade tillbaka dem och köpte ett par andra som jag blev supernöjd över. Det gjorde ont i hjärtat att lämna tillbaka dem men det var de rätta. Skorna kostade 1400:- så det avgjorde rätt mycket.
 
JUNI 2012
 
Hade grillkväll med Olli, Gurra och Leo!
 
Olli grillar
 
 Jag slingade mitt hår
 
Så här såg jag ut på midsommarafton. Jag var i vaxholm på midsommarafton med mamma och pappa.
 
Jag var på skansen med klassen 
 
JULI 2012
Olli fyllde år.  
 
Jag fyllde i min tatuering.  
 
Invigde min nya klänning.  
 
Var ute i skärgården med båten.  
 
Brände min rejält som vanligt!  
 
 Saknar hårfägen som tusan!
 
Vi hittade en kanin som sprang lös. Vi byggde en bur till den och kollade runt i området om någon letade efter en kanin. Sen blev det så sent att vi gick och la oss och dagen efter var kaninen borta. Någon måste ha sett att vi hittade kaninen men vågade kanske inte gå in och istället hämtade den på natten eller så var någon här och snodde kaninen. Den kan omöjligt ha rymt ur buren vi byggde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0