2012/2013

Året 2012 har varit ett bra år. Jag har gjort så många roliga saker i år. Det roligaste var att åka till Göteborg med boysen, den resan var verkligen bra, inget gick snett och ingen olycka skedde haha!
 
Sen tog jag ju studenten 13 juni 2012. Det har jag varken skrivit om i bloggen eller lagt ut bilder på i årsresumen! Har helt glömt bort att skriva om studenten så det måste jag göra! Kan ju inte skippa den bästa dagen i mitt liv. Kommer ihåg allt i detalj, skulle inte tacka nej till att få uppleva den dagen igen. Allt var perfekt och allt var så fint. Sorligt att de var sista dagen med klassen men fasen vilken grym student!
 
2013 hoppas jag blir ett ännu bättre år. Tänkte skriva om mina mål jag vill uppnå innan 2013 är slut också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0