1 Januari 2013

Nytt år, nya möjligheter. Känns konstigt att skriva 2013 haha..
Nåja, min nyårsafton var verkligen bäst och det finns inget att klaga på. Det var Olli som höll på med systemisen hela kvällen så jag har ingen aning hur bilderna ser ut. Vet bara att hon har tagit över 300 bilder haha! Så nu ska jag sätta på musik, rensa bilder och sen får vi se om jag orkar blogga mer idag. Är så trött och seg att jag skulle kunna somna när som.
 
Hann inte med någon årsresume igår så ska hinna med den idag eller imorgon. Sen ska jag skriva lite om året och sen vilka mål jag har på det här året.
 
Käkade pizza till middag och det var det godaste jag någonsin har smakat! Pizza efter en vild nyårsafton är ju det bästa som finns! Nej nu ska jag börja rensa bilderna och tömma systemisen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0