Stan och bakning

Idag har jag varit i stan med mormor. Vi har gått i gamla stan och sen satte vi oss på ett fik. Riktigt mysig dag.
Ikväll har det varit lite huller om buller här hemma. Mamma och jag skulle laga baguette med kycklingröra och grönsaker men det slutade med en kycklinggryta med ris och sallad istället haha. Vi bara hällde på en massa grejer så den där grytan kommer vi inte kunna göra om igen haha..
 
Sen har jag bakat kanelbullar med mamma och Jesper. Jag gjorde minimala bullar och sen några megabullar. Dem små blev sjukt goda, riktigt krispiga och mycket smak.
Nu har jag precis duschat och ska snart kolla på missade serier och ta det lugnt resten av kvällen. Har varit en ganska hektisk dag i övrigt.
 
MEN imorgon är det fredag och då står det myshandling med mami som vanligt! I helgen ska vi även äta giros hemma! Hoppas det blir imorgon, är såååå sugen på det. Och imorgon blir det också utgång med härligt folk!
 
Så himla fint väder det var idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0