Nervositeten stiger..

Nu är jag nervös! Fast mer förväntansfull än nervös. Jag vet att HBA1C kommer vara bra men jag vill ha det på 6 eller 7. Och nästa gång jag ska till ersta blir då om 3 månader och så länge orkar inte jag vänta på att få se ett bra HBA1C. Om det visar bra nu så kommer jag bli så taggad på att fortsätta, jag behöver det där braiga resultatet nu!
 
Ska strax slå på en film och mysa i sängen, hålla koll på blodsockret hela kvällen tills jag somnar. Somnade väldigt sent igår, låg uppe nästan hela natten och pratade med min killkompis. Ska försöka somna tidigare ikväll, känner mig trött redan nu så det blir nog inga problem.
 
Men nu! Blodsockerkoll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0