Möte

Har suttit i telefeon hela morgonen, ska snart ringa mitt sista samtal. Åt nyss en tonfisksallad till lunch, så gott!
 
Om ca en timme ska jag röra mig mot ett möte. Har så himla mycket papper jag ska ta med mig och frågor som jag måste ha svar på idag. Känns som att jag kommer glömma bort hälften och det får jag icke göra! Allt måste vara klart idag.
Efter mötet ska jag röra mig mot stan för ett ärende. Ska försöka hitta till ett ställe som jag aldrig har varit på, går inte att ta sig kommunalt till just det stället så när jag väl är inne i stan väntar 5km gående dit. Men vädret är ju så sjukt härligt, solen lyser och allt, så att ta en promenad på 5km blir ju bara härligt. Men ska klä mig varmt, blåser alltid så mycket i stan. Har laddat iphonen med ny och fräsh musik.
 
Nu ska jag fixa mig lite smått. Ska berätta mer ikväll om den bästa söndagen på länge som jag hade igår! Lyckorus och jag börjar redan imorgon!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0