Måndag

Idag har jag haft mycket att göra, mycket pappersarbete och telefonsamtal. Men allt har gått bra, har fått mycket gjort idag.
 
Imorgon är det tisdag och då är det min första jobbdag! Eller, jag ska dit ett par timmar för att se hur dem jobbar, vara med på behandlingar osv.
 
Haha, har inte ens berättat vad det är för jobb...!
Det är ett undersköterskejobb på en hälsoklinik!!! Kommer få sitta i receptionen och ta emot patienter, skriva in patienter, svara i telefonen, vara delaktiv och hjälpa till på olika behandlingar. Assistera läkaren osv.
Och vet ni? Man kan bland annat göra läppförstoringar där och när jag väl kommer in i jobbet så kanske jag själv får göra den behandlingen! Hur kul?!?! Så sjuuuuuuukt kul!
 
Så imorgon ska jag få vara med på behandlingar i ett par timmar. Riktiga jobbet börjar i mars, då är det
söndagar-torsdagar som gäller. Ett riktigt drömjobb! Äntligen säger jag bara!
 
På fredag ska jag fira detta! Då har jag planerat utgång med harlem shake! Inga snåligheter, kommer köra all in hela kvällen och natten. Fy fasen vad jag är glaaaaaaaaad!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0