Helt sjukt!!

Vaknad vid 10 idag av att mobilen ringde, ett nummer jag inte kände igen. Men det var det bästa samtalet jag någonsin kunde få! Så på söndag ska jag till stureplan inne i stan och hoppas på att allt går vägen! Jag vill det här så sjukt mycket! Nu är det min tur att få gå i medvind.
 
10 minuter efter samtalet ringer Olli och vill att jag ska åka till strängnäs på lördag och blir kvar där till söndag. Vi får se om jag åker dit eftersom jag ska iväg på söndagen. Enligt Olli så är jag hemma vid 11 och jag ska iväg vid 14.00 så det borde inte vara några problem men man vet aldrig, nu när jag äntligen har fått chansen så vill jag inte sumpa den med några risker. VI FÅR SE!
 
Nu är jag väldigt hyper i kroppen så bäst att jag går ut i köket och lagar en tonfisksallad till mig själv, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0