Bra helg

I fredags myshandlade jag med mamma. På kvällen bokade jag bord på Tiger till mig, Leo, Olli och hennes tjej. Maten var som vanligt god där, så mysig restaurang, älskar när det åskar och regnar där inne myys. Blev både varmrätt och en banana splitt till efterrätt som var himelskt good. Vi satt kvar ett bra tag innan vi knallade hem till mig och spelade tecknet. Sen under kvällen kom Jeppe och hans kompisar och satt sig med oss så spelade vi alla öl-spelet. Min bror och jag bildade en pakt eftersom alla gav klunkarna till Jeppe och mig.
Vid 11 tiden så drar Jeppe, Malin, Jocke och Jens ut på krogen. Jag säger till alla att vi bör sluta dricka för annars kanske vi inte kommer in på krogen. När vi väl är framme och ska visa ID så är det inga problem för någon att komma in förutom när jag ska visa mitt ID.. Då frågar vakten hur jag mår och om jag är glad, sen kollar han extra mycket innan han släpper in mig haha.. Att vi inte skulle dricka mer skulle då inte ha kommit ifrån min mun haha..
Vi hade jättekul där inne, Leo bjöd mig på hela 3 drinkar. Första gången jag smakade White russian (?) Ingen aning hur den drinken stavas men den var i vilket fall jättegod, smakade choklad mums. Kom hem vid 3 och slocknade direkt.
 
I lördags var jag iväg med mamma och mormor. Vi åkte till sollentuna och kollade runt där och i slutet handlade vi inne på stinsen. Det blev paj och sallad till middag och det var riktigt mumsigt. Myste framför melodifestivalen med mamma och pappa. Dem gjorde ju inte lite fel när dem skulle visa snabbreprisen av låtarna, illa!! Efter det så skyndade jag mig ner och fixade mig lite snabbt innan Olli och hennes tjej kom till mig. Vi satt bara en stund hos mig innan vi drog ut på krogen än en gång. Det var ett speciellt tema, trafic night. Vi mötte Gurra som kom med tåget. Man fick ett band att ha runt handleden. 
Grönt = singel
Gult = censur
Röd = upptagen
Träffade Jonas där! Stod i kön till toan med Olli och hennes tjej som pussades, på min andra sida stod det ett annat par och pussades så jag stod där lite ensam, då kom Jona fram och höll mig sällskap.Skämde ut mig när jag kallade honom för björn först.. Han och hans bror är så sjukt lika så det är supersvårt att veta vem som är
vem. Chansade på att det var Björn men det var fel haha..
Det roligaste var nog att det var en 65+ gubbe där inne men det märktes inte på honom. Han dansade bra och slutade aldrig dansa. Han fick väldigt mycket uppmärksamhet så det var roligt :)
När vi dansade så råkade en av våra kompisar ramla in i en biffig kille och han blev rasande.. Hon sa ursäkta och att det inte var meningen men han släppte aldrig blicken från henne och till slut sa han "puttar du mig igen så dödar jag dig". Asläskig miin hade han..
Kvällen slutade inte lika bra. Det var så mycket folk att man inte ens kunde dansa. Man kunde bara stå helt still (om ens det..). Man blev puttad hit och dit, folk spillde dricka på en och jag vet inte vad.. Olli och hennes tjej drog tidigare och vid 2 tiden kände Gurra och jag att det inte var roligt att ens vara kvar. För mycket folk, att dem ens tar in så mycket folk.. Väntade med Gurra på hans buss sen knallade jag hem och slocknade vid 3.
En bra kväll som inte slutade lika bra. Men jag är nöjd i alla fall :)
 
 
Trodde att man skulle äta banana splitten med sked med tydligen skulle man äta den med kniv och gaffel haha!
 
Gurras, min, Ollis och hennes tjejs armband. Svårt att lista ut vilken som tilhör vem? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0