Alla hjärtans dag

En ganska överskattad dag enligt mig själv. Inget jag dirket firar eller gör något speciellt på. En gullig dag i sig där man bryr sig lite extra om sina nära och kära.
 
Har fått många Alla hjärtans dag-sms idag. Leos hälsning var väldigt fin :)
 
Min Alla hjärtans dag har bestått av vaniljpannkakor till middag sen kollade jag på antikrundan med mamma och pappa, alltid intressant att se hur mycket allt är värt, till exempel som en liten trähöna som var värd över 100.000kr.. Vi alla drack varm choklad och hade det allmänt mysigt.
 
Nu har jag laddat upp med en massa filmer så resten av kvällen kommer bestå av film och gottis! Ska göra en liten fruktsallad att mumsa på till mina filmer. Börjar med en dansk film som jag har sett förut men som jag älskar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0