3 februari

Idag är det återigen söndag och jag har varit i barkarby med mamma. Nu beställde jag äntligen grejen till min systemkamera! Men får den först om ca 2 månader.. Så det är bara att härda ut. Sen gick vi in i alla inredningbutiker som finns där. Jag är verkligen kär i ljus, ser jag ett ljus med doft så måste jag lukta. Får aldrig nog av ljus. Vi gick även in på IKEA för att köpa med oss doftljus hem, vi använder nog över 50 ljus varje helg haha. Vi tänder ljus i hela huset på helgerna och när dem är slut så fyller vi på med nya.
 
Nu ska jag snart testa mitt blodsocker sen hämta lite frukt och mumsa på till missade serier. På tisdag ska jag till Ersta och jag är redan nervös. Inte för att HBA1C kommer vara dåligt, jag vill verkligen ha det på under 7. Får jag 6 i HBA1C så vet jag inte vad jag gör! Det första jag ska göra är att maila min gamla läkare på atrid lindgren! Sen kommer jag grina sönder av glädje.
 
Nej nu måste jag kolla sockret!
5.0 är det bästa blodsockret man kan ha och det hade jag i lördags. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0