Te och film

Nu ska jag avrunda den här dagen. 
Ska fixa te nu och "testdricka" ur min nya kopp. Tet blir alltid mycket godare när man har en ny kopp att dricka ur. Sen ska jag slå på en film och mysa. 
Inge jobb den här veckan än så länge.. Aptråkigt men sånt händer, speciellt om man är timanställd som jag är. 
 
Imorgon ska jag gå till banken. Sen ska jag försöka mig på att hänga upp en ljusslinga på vårat räcke utanför mig. 
På kvällen vankas det caesarsallad till middag, godaste som finns! 
 
Under den här veckan ska jag försöka hinna till stan och köpa skohornet till mamma. Problemet blir bara vart man ska gömma den. Min garderob är redan proppad med julklappar invirade i kläder haha. Jaja, det löser sig. 
 
Nu ska jag koka te och mysa innan läggdags! 
Av någon anledning går det inte att ladda upp bilder på bloggen just nu så ni får bilder på min blåa ljuskula och rosa ljusstake imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0