Sämst uppdatering

Men hela veckan har varit proppad med jobb och andra saker. 
Jobbade dagarna innan jul, sen var jag ledig på julafton som i övrigt har varit jättebra med god mat och fina julklappar. Sen har jag jobbat, både på onsdagen, torsdagen och fredagen. Och det har varit kaos på jobbet. Jättetunga lyft och jobbiga saker. Ryggen tar stryk som fan så man måste verkligen påminna sig själv om att det är patienten som ska lyfta sig själv, inte vi.. Sen är det 3 sjuksköterskor som är magsjuka så vi har varit underbemannade när det gäller syrror och även uskor. Asjobbigt, vi har inte hunnit med allt som vi skulle och istället för att äta lunch i 30 min så har jag gått in på läkarexpen och sovit 30 min för att orka med de sista 4 timmarna. Så mycket har det varit. Har somnat vid 18 tiden på kvällen och vaknat 05 till alarmet, sjukt trött. Men nu i helgen har jag fått vila upp mig lite. 
 
Ska berätta mer om min helg snart och även om julafton. Nu tänkte jag kolla på film och mysa ner mig i sängen. 
 
Imorgon är jag ledig så ska på äventyr med mamma först och på kvällen ska jag äta middag ute med hela gänget eftersom inte alla kommer vara samlade på nyår så har vi en liten mini nyår dagen innan så vi alla kan umgås lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0