Min überbraiga helg

Har varit ledig hela helgen och den har spenderats med mamsen. Pappa har varit iväg och fiskat hela helgen och Jeppe har varit på egna äventyr. 
 
I fredags myshandlade jag med mamma. På kvällen blev det lyxmat och mys till idol. 
 
I lördags började vi dagen tidigt. Mamma och jag åkte till miniullared för att kolla julklappar. Och jisses vad mycket grejer dem hade den här gången. 4 överfulla korgar med endast kläder hade mamma och jag. Man får max prova 9 plagg per gång så mamma och jag fick gå in i provrummen i 3 omgångar för att kunna prova allt vi hade plockat åt oss haha.. Sen hittade jag äntligen en födelsedagspresent. Tv kommer jag få när vi hittar en men mamma ville ge mig något jag ville ha och jag fann den perfekta presenten. Ett par skidbyxor som ser ut som jeans. Mina gamla skidbyxor är från barnavdelningen och är för små så jag var verkligen i behov av ett par nya. Har länge velat ha detta och har tittat på nätet och hittat ett par för 2699kr men jag tyckte det var för dyrt. Och så hittar jag likadana fast annat märke för endast 599kr vilket kaaaap!! De hade kostat över 1000kr men miniullared är så himla bra, har rea året runt och alltid hittar man något! 
Vi var där i 4 timmar och vi hann precis titta klart på allt innan stängning. 
Fick med mig skidbyxorna, två tröjor, 5 par trosor, två fluffstjärnor som jag ska hänga upp, strumpor, en jättesöt tekopp och en mössa.
 
Efter det åkte vi hem och lämnade kassarna och sen åkte vi iväg igen. Vi åkte till kista och åt giros där, godaste! Sen knallade vi runt lite där. 
Hela dagen har varit jättemysig! På kvällen kollade vi på avatar till 01 på natten. Sen sov man allt bra efter dagens äventyr. 
 
I söndags så åkte mamsen och jag till täby för att äta ching chong maten till lunch. Så otroligt gott!! Efter det åkte vi till stinsen där jag fick med mig en stickad kofta som jag har suktat efter hur länge som helst. Sen fick jag med mig en bh och ett linne på rean. 
Pappa kom hem på kvällen sen och då blev det lax till middag! Man fick göra sina egna laxpaket. 
 
Så har min helg sett ut. Det har hänt saker hela tiden och det är så himla roligt. Det bästa är att vi köpte en sak på miniullared som inte passade här hemma så vi måste åka tillbaka dit och lämna tillbaka den. Det ska vi eventuellt göra på fredag, så då blir det ännu en sväng till miniullared haha! 
 
Här är lite av det jag fick med mig hem från miniullared. Bilder på skidbyxorna kommer så småningom.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0