Måndag

Idag har jag jobbat. Fick skjuts på morgonen, riktig lyx. Har varit en rolig dag på jobbet. Var på en liten kurs med kollegorna om lyft. Det blir ju väldigt mycket lyft och hjälpa till efter patienterna har kommit från operation och då är det extra viktigt att tänka på hur VI lyfter så vi inte själv skador oss. Ryggen ska liksom hålla hela livet. Så sjukgymnasten som vi har på våran avdelning höll en liten kurs, väldigt kul och intressant faktiskt. 
Idag fick jag även ett eget skåp i omklädningsrummet! Har under hela tiden bytt om på avdelningen men det har också varit skönt. Bara att knalla upp till avdelningen och byta om och sen när man har slutat jobba så är det bara att kasta kläderna i tvätten och gå till bussen. Men nu ska jag ner i källaren och få in rutin att alltid ta med mig nya arbetskläder när jag har slutat jobba. Det kommer nog gå perfa! :) 
 
Nu ska jag kolla på film och mysa ner mig i sängen. 
Grejen jag ska på imorgon börjar inte förrän 15.00 så jag kan sova ut. Konstigt nog är jag inte nervös, jag som är en riktig "nervösare" som blir nervös inför viktiga saker. Men det kommer nog bli lite pirr i magen när jag väl är framme :).
 
I torsdags kom även första snön! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0