Måndag

Idag har jag jobbat kväll. Det har varit lugnt på min grupp men inte på de andras så jag hjälpte till lite här och var när det behövdes. Ikväll sa en patient till mig "varför är du född så snäll?". Blir alltid lika glad när man får en sån respons från patienterna. Det gör mer än man tror. 
 
Nu har jag inte fler jobbtider förrän på söndag så är ledig tills dess, aptråkigt. 
Fast imorgon ska jag till stan med Olli och sen spenderas kvällen i sundbyberg i Ollis, tjejs, familjs, lägenhet som Olli passar under tiden hennes tjej och familj är i Mexico och sen kommer Emma också så ska vi laga en god middag tillsammans. Sen sover Olli och jag kvar där också.
 
Nu ska jag mysa till missade serier och sen sova. Ska upp ganska tidigt imorgon och ringa lite samtal sen ta mig in till stan. 
 
Mina specialmackor med mozzarellaost, tomater och pesto, dögoda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0